Главна навигацияНавигация по категорииОсновно съдържание

Устойчиво пазаруване в dm

Ние от dm Ви предлагаме многобройни възможности, съзнателно да пазарувате устойчиво: компетентните съвети на dm дрогеристите и непрекъснато нарастващият асортимент, който предлага устойчиви алтернативи във всички продуктови области, ще Ви вдъхновяват да направите ежедневието си по-устойчиво.

Още устойчиви марки

  1. ALANA
  2. startseite bühne alverde men Kopie
  3. Babylove nature
  4. Denkmit
  5. dmBio
  6. Profissimo
  7. alce nero
  8. alteya organics
  9. ben&anna
  10. dr.schneller
  11. Ikarov
  12. lavera
  13. tiere verde
  14. weleda

За този продукт има ли „устойчивa алтернатива“?

Отговорът е да. За почти всички артикули има устойчива алтернатива. Но какво озанчават устойчивите продукти за dm? Ако даден продукт отговаря на поне един от тези критерии, ние го считаме за устойчиви алтернативи на традиционните продукти:

  1. Твърди продукти
  2. Зелен етикет
  3. био съставки
  4. С неутрално въздействие върху околната среда
  5. Nature серии
  6. рециклиран
  7. Веган
  8. Пълнители
  9. Nachhaltigkeitskriterien dm Green Ideas
  10. За многократна употреба
  11. Отговорно
  12. Концентрати

* Компенсиране на CO-емисии, еутрофикация, окисляване, летен смог и разрушаване на озоновия слой.

Устойчивост с един поглед

Освен с отличното съотношение цена-качество, dm марките често впечатляват със своята устойчивост. От 2009 г. насам dm детелината за устойчиво развитие обозначава какво е екологично в продукта или неговата опаковка.

Кратък път на доставка

90% от продуктите от dm марките се произвеждат в Централна Европа, като повечето от тях идват от Германия или Швейцария. Така dm осигурява работни места, съкращава времето за транспорт, в следствие на това намалява и емисиите на въглероден диоксид.

Без тестване върху животни

Продуктите на dm марките не се тестват върху животни.

Без микропластмаса

От 2014 г. продуктите от dm марките не съдържат микропластмаса.

Опаковки, щадящи околната среда

При избора на опаковка, акцентът е върху защитата на продукта от повреда, разваляне или замърсяване. "В същото време тестваме многообещаващи материали и мерки, за да направим опаковките на продуктите от нашите dm марки още по-устойчиви", казва Харалд Бауер, управител на dm Австрия.