Главна навигацияНавигация по категорииОсновно съдържание
Povrati i zamjene

Връщане на стока при онлайн поръчка

Въпроси и отговори на тема Връщане на стока ще намерите в секция “Често задавани въпроси”:

Случаи на връщане на стока при рекламация, включващи следните причини: 

  • Продуктът е повреден / дефектен 
  • Доставен е грешен продукт, различен от поръчания 
  • Доставено е грешно количество от продукта 
  • Продуктът е с изтекъл срок на годност 
  1. Клиентът задължително трябва да се свърже с нашия Център за обслужване на клиенти чрез формуляра за контакт или чрез съобщение на info@dm-drogeriemarkt.bg
  2. Следва да посочи причината за рекламация, номера на своята поръчка, както и всички други нужни данни. 
  3. Колега от нашия Център за обслужване на клиенти ще се свърже с клиента, като допълнително може да изисква снимки и на база на подадената информация ще вземе решение за последващите стъпки на действие, например дали е нужно клиентът да връща дефектната стока или да я запази. 
  4. Ако клиентът не е регистриран и няма “Моят dm акаунт“, то той получава на своя имейл генериран от нас етикет с баркод за връщане през Speedy, като разходите за връщане са за сметка на dm България. 

Случаи на връщане на стока при упражняване на право на отказ при следните причини: 

  1. Продуктът не се харесва на клиента 
  2. Клиентът е поръчал грешен продукт 
  3. Размерът на продукта не подхожда на клиента – прекалено малък или прекалено голям 
  4. Продуктът изглежда по различен начин от този на снимката 
  5. Друга причина 

При регистрирани клиенти: 

  1. От своя „Моят dm акаунт“ клиентът изтегля, разпечатва и попълва формуляра за връщане на стока. 
  2. Последната страница на документа съдържа етикет за връщане на стоката с вписан адрес на нашия Логистичен център, към който следва да бъде върната стоката. 
  3. Разходите за връщането на стоката са за сметка на dm България, ако връщането се осъществи през нашия логистичен партньор Speedy. Ако клиентът избере друга куриерска фирма, то тогава разходите са за негова сметка. 
  4. Клиентът трябва да опакова много добре стоката, в неразпечатан вид, в картонена кутия или в кашон, поставяйки вътре и попълнения формуляр за връщане. След това предава пратката, заедно с етикета за връщане, в офис или на куриер на Speedy. 
  5. Клиентът трябва да запази документа за изпращане на пратката, който ще получи. Той служи също и като доказателство за връщането на стоката. 

При нерегистрирани клиенти: 

  1. Клиентът трябва да изтегли формуляр за връщане, да го разпечата и попълни ръчно. 
  2. Последната страница на документа съдържа етикет за връщане на стоката с вписан адрес на нашия Логистичен център, към който следва да бъде върната стоката. 
  3. Разходите за връщането на стоката са за сметка на dm България, ако връщането се осъществи през Speedy. Ако клиентът избере друга куриерска фирма, то тогава разходите са за негова сметка. 
  4. Клиентът трябва да опакова много добре стоката, в неразпечатан вид, в картонена кутия или в кашон, поставяйки вътре и попълнения формуляр за връщане. След това предава пратката, заедно с етикета за връщане, в офис или на куриер на Speedy. 
  5. Клиентът трябва да запази документа за изпращане на пратката, който ще получи. Той служи също и като доказателство за връщането на стоката.