Главна навигацияНавигация по категорииОсновно съдържание

Информация за изискванията за достъпност на продукти и услуги 

Тази информация за достъпност се отнася за уебсайта www.dm-drogeriemarkt.bg  и мобилното приложение Моят dm-App. 

1. Описание на услугата 

Уебсайтът www.dm-drogeriemarkt.bg  и мобилното приложение Моят dm-App позволяват онлайн пазаруване на стоки от асортимента на „дм България“ ЕООД, както и предоставяне на свързани услуги. 

2. Приложими изисквания 

Изискванията за достъпност на уебсайта www.dm-drogeriemarkt.bg и мобилното приложение Моят dm-App произтичат от  Закона за изискванията за достъпност на продукти и услуги, в сила от 28.06.2025 г., с който се транспонира Директива на ЕС 2019/882 относно изискванията за достъпност на продукти и услуги.  

Конкретните технически мерки се основават на хармонизираните стандарти, чиито референтни номера са публикувани в Официален вестник на ЕС (понастоящем EN 301 549 във версия V 3.2.1). 

3. Изпълнение на изискванията за достъпност 

Уебсайтът www.dm-drogeriemarkt.bg и мобилното приложение Моят dm-App са достъпни съобразно изискванията на Закона за изискванията за достъпност на продукти и услуги, в сила от 28.06.2025 г. По-конкретно, изпълнени са следните критерии за достъпност:  

  1. Възприятие, например: 

    Използваме и поддържаме приконтраст, шрифт и оформление лесен за четене шрифт с достатъчен размер и разстояния, както и достатъчни цветови контрасти за всички текстове и визуални елементи. 

    Изображенията разполагат с разбираеми алтернативни текстове (с изключение на декоративни елементи). 

  2. Управляемост, например: 

    Управление с клавиатура: Всички функции на уебсайта www.dm-drogeriemarkt.bg и мобилното приложение Моят dm-App са достъпни чрез клавиатура. Последователността на преходите на фокуса следва интуитивна структура. При навигация с клавиатура активните елементи са ясно подчертани. 

    Повърхности за навигиране чрез клик & Touch-цели: Интерактивните елементи са достатъчно големи и оставят достатъчно място до други елементи. 

  3. Разбираемост, например: 

    Използваме ясни и логични структури с кратки изречения и абзаци. Нашият процес на поръчка поддържа помощни средства за автоматично попълване и има подробно описание на грешките при неправилно попълнени полета на формуляра. 

  4. Надеждност, например: 

    Уебсайтът www.dm-drogeriemarkt.bg и мобилното приложение Моят dm-App поддържат използването на екранни четци. 

    Формулярите за плащане са проектирани така, че да бъдат управляеми за всички потребителски групи и да не показват скрити CAPTCHA-препятствия чрез визуални ребуси. 

4. Компетентен орган за надзор на пазара 

Искате да ни предоставите обратна връзка относно достъпността на нашия уебсайт и мобилно приложение? Може да се обърнете към нас на info@dm-drogeriemarkt.bg .   

Надзорният орган в България относно осигуряване на достъпността на услугите, свързани с онлайн търговия е Комисията за защита на потребителите, https://kzp.bg

Настоящата информация се предоставя на основание чл. 50, ал. 2 от Закона за изискванията за достъпност на продукти и услуги.  

Актуална към: 28.06.2025 г.