„Ден за мен“ - денят, в който си подарихме внимание и грижа
Специалното събитие на dm за женско здраве и красота

Лукс ли е да отделиш време само за себе си? В забързания ни свят и живот вероятно всяка жена си задава този въпрос почти всеки ден, въпреки че отговорът изглежда очевиден – вниманието и грижата за теб самия е важна необходимост и инвестиция с дългосрочни ползи за собственото здраве и щастие. Затова dm подари един цял ден, посветен на грижата за здравето и красотата, на всички участници в специалното събитие „Ден за мен“, което компанията организира в началото на юни.
В него с полезна информация и съвети се включиха водещи специалисти, които говориха за ролята на профилактиката за гинекологичното и репродуктивно здраве на жените, за съвременните подходи за качествен живот в менопауза, за връзката между дерматология и естетика в грижата за здрава и млада кожа, за спорта не само като начин за сваляне на килограми, а преди всичко като ключ към здравето, както и за това колко важно за нашето психичното и емоционално благополучие е да познаваме страховете си.
Разгледайте лекциите тук
На 4 юни в столичната зала „Event Space 2020“ събитието събра десетки жени, „откраднали“ от времето за професионални и семейни задължения, за да обърнат поглед към себе си и да научат повече за това как да се грижат за своето здраве и красота.
Водеща на „Ден за мен“ беше обичаната актриса Силвия Лулчева, която е дългогодишен приятел на dm. Тя се превърна в шестия лектор от събитието със своето силно женско присъствие, задълбочени въпроси, споделен опит и научени уроци за дисциплината в усилията за собственото здраве и за вярата в собствените несъвършенства и уникалност. Тя апелира към жените от публиката да не спират да търсят и учат за това как да се грижат за себе си във всеки етап от живота си – не веднъж в годината, а всеки ден.
Водещата Силвия Лулчева - дългогодишен приятел на dm
В рамките на събитието беше връчен ваучер за дарение на фондация "П.У.Л.С". В партньорство с нея dm България организира дарителска акция под мотото „Моята покупка е с мисия“ в подкрепа на жени в нужда – с ниски доходи или в риск, насочена срещу т.нар. "менструална бедност". Кампанията се проведе онлайн и във всички dm магазини от 01.03. до 31.05.2025 година. В рамките й бяха отделяни 0,15 лв. от покупката на всеки продукт от dm марката Jessa. Събраните средства са в размер на 20 000 лева, които ще бъдат предоставени под формата на дамски хигиенни продукти.
Управителят „Маркетинг и снабдяване“ на dm България Цонка Иванова-Терзиева връчва ваучер за дарение на изпълнителния председател на фондация „П.У.Л.С” Марияна Евтимова