Даряваме 20 000 лв. под формата на дамски хигиенни продукти в подкрепа на жени в нужда
dm България подкрепи жени в нужда заедно с фондация "П.У.Л.С" с дарителска акция онлайн и във всички физически dm магазини в периода от 01.03. до 31.05.2025. Дарихме 0,15 лв. от покупката на всеки продукт от dm марката Jessa. Събраните средства ще предоставим под формата на дамски хигиенни продукти в подкрепа на жени и деца, пострадали от насилие и трафик.
Под мотото „Моята покупка е с мисия“ dm България започна дарителска кампания в подкрепа на жени в нужда в началото на март . В рамките ѝ компанията отделяше по 0,15 лв. от покупката на всеки продукт от марката Jessa – собствена линия продукти за дамска хигиена. Дарителската инициатива продължи до края на май в партньорство с фондация „П.У.Л.С.“.
След кампанията dm България ще предостави събраната сума под формата на продукти за дамска хигиена. Със съдействието на неправителствената организация те ще достигнат до жени и момичета в нужда – с ниски доходи или в риск. Инициативата е насочена срещу т.нар. "менструална бедност". По данни на Световната банка 500 млн. жени по света нямат достъп до необходимите хигиенни продукти по време на менструация. Затова в редица страни имаше дарителски кампании или инициативи за предоставяне на безплатни менструални продукти. Такива организираха и държавите от групата на dm.
Кампанията „Моята покупка е с мисия“ се проведе онлайн, в Моят dm-App и във всички dm магазини в периода 01.03-31.05.2025 г. и включваше само продукти от dm марката Jessa. Тя е в партньорство с фондация „П.У.Л.С.“ – неправителствена организация, основана през 1999 г., която предоставя подкрепа за възрастни и деца, пострадали от различни форми на насилие и трафик, както и други рискови групи. Като част от партньорството предстои dm България и фондация „П.У.Л.С.“ да организират и образователни беседи с участието на специалисти по теми, свързани с женското здраве.