Главна навигацияНавигация по категорииОсновно съдържание

Тук съм човек. Тук пазарувам.

Служител, който подрежда рафтовете.

Това не е просто фраза, а честното обещание на dm. Важното за нас е да се подчертае индивидуалността на всеки човек, независимо дали е клиент, служител или партньор.

Фокусът е върху човека

Иновативният и богат асортимент от висококачествени продукти, клиентските привилегии и компетентното обслужване потвърждават философията на dm. По този начин успяваме да отговорим на всички желания и нужди на нашите клиенти.

Стойностно управление

Компанията е изправена не само пред предизвикателството постоянно да изненадва клиентите с новости, но също така да предлага на служителите си добри възможности за развитие и да бъде пример за бизнес общността. Така управлението на dm се основава на три ключови принципа:

Отношение към клиентите

Искаме да опознаем желанията и необходимостите на потребителите, за да им предложим перфектни продукти на изгодни цени в приятна атмосфера за пазаруване. Наред с това предлагаме и различни привилегии за клиентите ни с цел да направим пазаруването още по-приятно.

Отношение към служителите

Искаме да дадем възможност на всички служители да се учат един от друг, да се опознават като хора и да уважават взаимно своята индивидуалност. Работата в dm се характеризира с равенство, интеграция и прозрачност. Въз основа на тези принципи, служителите могат да се развиват ползотворно в работата си.

Отношение към партньорите

Ние се стараем съвместната работа с нашите партньори да е дълготрайна, надеждна и честна, за да бъде ясно, че сме партньор, с който поставените цели могат да бъдат осъществени.

Мартин Енгелман, Председател на управителния съвет на dm

„Необходима е голяма доза идеализъм, за да продължаваме да се стремим към тези амбициозни принципи. Освен това са необходими много смелост и реализъм, за да сравняваме честно действителните отношения с идеалите“.

Мартин Енгелман, Председател на управителния съвет на dm