
Интервю на Андрей Петров, председател на Борда на управителите на dm България, пред Бизнес среща, Bloomberg TV, 22.01.2019
Когато преди 10 години dm стъпва в България, веригата се измерва със седмината, пристигнали с лаптопите и телефоните си с полет от Австрия. Решението на концерна да стъпи на българския пазар е било взето преди икономическата криза, но самата организация се е случила вече по време на кризата, през 2008 година. Създаването на българския екип на компанията е процес, ръководен от dm Австрия, както и първият проект на фирмата, представена в 13 държави, подпомаган изцяло от компанията - майка. До този момент всяка държава, в която стъпва компанията, е била съпортвана от съседна държава, а в случая с България се тества "директно настойничество", разказа Андрей Петров, председател на Борда на управителите на dm България, в предаването "Бизнес среща" с водещ Таня Кръстева.
Андрей Петров е председател на Борда на управителите на dm България. Той е част от компанията още от нейното създаване през 2008 г. Отговаря за ресор "Експанзия" и е един от ръководителите на отдел "Продажби". Петров е завършил магистратура по бизнес администрация и инженеринг във Висшето училище по техника и икономика в Берлин.
Как успява да се наложи на нашия пазар компанията и какво е по-различното в начина й на действие - гледайте видео материала онлайн.