Главна навигацияНавигация по категорииОсновно съдържание
Инфоден 2019

Информационен ден на Сдружението за модерна търговия 

На тема „Инвестиции в подобряването на живота на хората“

септември '2019

На информационен ден, организиран от Сдружението за модерна търговия, бяха представени инвестициите и ангажимента в екологична устойчивост и в подкрепа на социални инициативи на шест от най-големите търговски вериги в страната.

„Устойчивото развитие и опазването на околната среда са основни принципи в политиката на dm България. С енергийно ефективните решения във филиалната ни мрежа и с асортимента, който предлагаме, насърчаваме отговорното потребление. Така допринасяме за подобряването на средата, в която живеем и работим“, сподели Цонка Иванова-Терзиева, управител Маркетинг и снабдяване в dm България. Още от 1989г. dm предлага собствената марка сертифицирана натурална козметика alverde, а от 2015г. сертифицираните био храни dmBio, които са създадени съгласно принципите на биодинамичното земеделие. Допълнително, от 2014 г. във всички dm марки, най-голямата от които е Balea, не се съдържа микропаластмаса, която е един от основните замърсители на реките и океаните.

dm България активно подкрепя устойчивото потребление като разширява асортимента си с продукти, щадящи околната среда. Компанията предлага алтернативи на традиционните продукти за устна хигиена като четки за зъби с бамбукови или дъбови дръжки, конец за зъби от царевично нишесте и паста за зъби на таблетки. В асортимента присъстват още клечки за уши с хартиени дръжки, бамбукови сламки и по-щадящи природата перилни и почистващи препарати.

С цел намаляване на въглеродния отпечатък от дейността си, dm България внедри енергоспестяващи системи за осветление, а техниката в Централния склад е със щадящи околната среда и здравето на служителите гел батерии.

Под мотото за по-добър свят заедно dm България осъществява множество социални инициативи, свързани с подпомагане на деца в неравностойно положение, с опазването на околната среда или с цел превенция и обучение. Сред тях са кампаниите „Слънчевите деца“, „Веселите зъбки“, „Капачки за усмивки“, както и проектът  „Оле, мале“ към фондация „Майко Мила“. За последната година компанията е дарила повече от 150 000 лева за реализацията на своите CSR инициативи.