dm България получи отличие за „Най-добра FMCG e-commerce инициатива“ в наградите на списание „PROGRESSIVE”
Компанията беше отличена за старта на „dm лоялност“ - функционалност за редовни клиенти в приложението Моят dm

За седми път списание „PROGRESSIVE” награди най-добрите компании от бързооборотния сектор на церемония, която се състоя на 29.05.2025 г. в Joy Station клуб в София.
По традиция конкурсът отличава компаниите от бранша, които задават тенденции и допринасят за развитието на пазара и на партньорството между търговци и доставчици. Победителите се определят от мениджъри в бързооборотния сектор, които получават на своите имейл адреси персонализиран линк за гласуване, като представители на компаниите финалисти нямат право да гласуват в категориите, в които се състезават.

В оспорваната конкуренция на тазгодишното издание dm България получи наградата за „Най-добра FMCG e-commerce инициатива“. Компанията беше отличена за „dm лоялност“ - функционалност за редовни клиенти в приложението Моят dm. Тя стартира през май 2024 г. като поредна стратегическа стъпка на компанията в развитието на нейните дигитални платформи и услуги, за интеграция на различните канали за взаимодействие с клиентите и за предоставяне на първокласно клиентско преживяване независимо къде пазаруват. С „dm лоялност“ всяка покупка от регистрирани потребители в Моят dm-App се отчита и сумите от покупките се натрупват, без значение дали се пазарува онлайн, през приложението или при сканирането му в магазин.
Тази година организаторите връчиха и призове на финалистите във всички категории, за да изразят признанието си към постиженията им за развитието на пазара. Като финалист dm България получи призове в още три категории – в категория „Най-добър проект за социална отговорност – ритейлър“ за отбелязването на 15-ата годишнина на компанията с принос за „Реките на града“, в категория „Най-добра собствена марка“ за alverde NATURKOSMETIK и в категория „Най-добър международен ритейлър“.