Главна навигацияНавигация по категорииОсновно съдържание

Първи места в две категории в потребителската класация „Любимa марка на българския потребител“ за 2021 г. 

Награди за dm марките Balea и Denkmit в „Любимa маркa“ 2021

На специална церемония, провела се на 07.07.2021 г., в Интер Експо Център, dm България бе отличена с две първи места в потребителската класация „Любимите марки“ за 2021 година: 1-во място с dm марката Balea в категория „Собствени марки“, а в категория „Перилни и почистващи препарати“ бранд №1 е dm марката Denkmit.

Финалисти в класацията за „Любимa марка на българския потребител“ за 2021 г. са: 

  • dm марката babylove в категория „Бебешка козметика“ 

  • dm марката Mivolis в категория „Витамини и хранителни добавки“ 

  • dm марката dmBio в категория „Собствени марки“ 

  • dm марката alverde NATURKOSMETIK в категория „Дермо и медицинска козметика“ 

  • dm марката dmBio в категория „Веган и био продукти, и супер храни“ 

  • dm марката trend IT UP в категория „Козметика“ 

За втори път тази година награда получиха и бранд мениджърите, допринесли с работата си за развитието и налагането на съответната марка на българския пазар. За dm марката Balea наградата бе приета от асортиментния мениджър на dm България – Таня Касабова. Награда получи и Маркетинг мениджърът на dm България – Валерия Гущерова-Бойчева. Продуктите на dm марките са отличавани многократко от немски и австрийски потребителски и маркетинг институти и се радват на все по-голяма познаваемост заради високото си качество и добра цена сред българските потребители. 

Над 43 000 души тази година подкрепиха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” за 2021 г., като в първия етап гласоподавателите бяха близо 8000, във втори – над 20 000, а в трети етап гласувалите са над 17 000. 

Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които ако изчезнат биха ни липсвали. Любимите ни марки се избират единствено чрез гласуване от страна на крайните потребители.