Награда за Зелена вътрешна инициатива от конкурса „Най-зелените компании в България“ на b2b Media
Горди сме, че бяхме отличени на наградите „Най-зелените компании в България” на b2b Media в категория “Вътрешна зелена комуникацииона кампания”. Награда именно в тази категория е много ценна за нас, тъй като смятаме, че добрата осведоменост и заинтересоваността на нашите колеги по темите за опазването на околната среда и устойчивото развитие е предпоставка за промяна на начина на мислене и навиците им. А това са важни стъпки към едно по-зелено бъдеще за всички.

През октомври 2022 в dm България за първи път се проведе Вътрешна комуникационна зелена инициатива под надслов „Зеленият месец в dm“. През всяка седмица от месеца на фокус бе различен аспект от устойчивото развитие. Четирите основни теми бяха:
- Устойчиво развитие и социална устойчивост
- Устойчивост в асортимента
- Устойчиви опаковки
- Устойчиво управление на сгради и логистика
Нашите колеги имаха възможността да се включат и в тематични куизове и игри с награди.
Тази година за втори път в дм България се проведе вътрешна зелена комуникационна кампания под наименованието „Зелени седмици 2023г.“ в рамките на две седмици - от 24.04 до 05.05. Основни теми бяха Устойчивото хранене и Upcycling и Повторна употреба. Освен обширна информация по темите споделихме и конкретни идеи за това как можем да бъдем по-устойчиви в ежедневието си.
dm България е компания със силно изразен ангажимент за опазване на околната среда и смятаме, че чрез информационни кампании като тази даваме импулс на нашите служители да живеят по-устойчиво. Зелена вътрешна кампания ще се провежда ежегодно под различни форми като всяка година на фокус ще са различни подтеми на Устойчивото развитие.