Главна навигацияНавигация по категорииОсновно съдържание

Награда за dm България в четвъртото издание на Employer Branding Awards на b2b Media 2021

Проект Дуално обучение в категория Employer Branding Project

Награда за dm България в четвъртото издание на Employer branding awards на b2b Media 2021

Евелина Великова, Управител Обучение и развитие и Регион Продажби

Изключително сме щастливи, че бяхме отличени в категория Employer Branding Project (in Pandemic Times) на четвъртото издание на Employer Branding Awards на b2b Media 2021. Този успех постигнахме с проекта Дуално обучение по време на криза - един проект с много потенциал, но и изискващ много ентусиазъм и усилия за развитието си.

dm България е част от австрийския проект Дуално обучение от 2016 г., когато стартира първият дуален клас по професия „Икономист“, специалност „Търговия“. Започвайки с пет деца, едно партньорско училище и една професия, днес вече работим с 13 училища, по три професии и с 66 ученици. Професиите са „Икономист“, „Спедитор-логистик“ и „Консултант козметични, парфюмерийни, биологични продукти и битова химия“ (нова професия, въведена по инициатива на dm България). Имаме и дипломирани ученици по дуално обучение, на които винаги предлагаме актуалните възможности за развитие в компанията ни.

В рамките на дуалното обучение организираме различни активности: посещения на професионалисти от компанията в училищата, посещения на ученици при нас, презентации, казуси, споделяне на опит на колеги от различни професии, участия на ученици във вътрешните ни обучения, onboarding програми и други. Но всичко това беше възможно преди да дойдат пандемичните времена, заради които практиката на учениците беше преустановена и трябваше да се напаснем към „новото нормално“. Дори и в дигитална среда обаче, чрез ентусиазъм и гъвкавост, дуалното обучение продължи да бъде една страхотна възможност за младите, която да ги подготви като специалисти, които да са конкурентноспособни и да предлагат професионалните умения, от които има нужда икономиката на страната ни.

Благодарим за признанието на b2b Media, както и на всички колеги, които участват в проекта и дават всичко от себе си!

За dm drogerie markt и dm България

dm drogerie markt принадлежи към най-големите вериги дрогерии в Централна и Източна Европа. Първият магазин е отворен през 1973 г. в Карлсруе, Германия, а първият такъв в Австрия – през 1976 г. в град Линц. Централата на групата се намира в Залцбург, Австрия. Днес марката dm е представена в 13 страни в Европа.

dm България се присъединява към групата на 29 януари 2009 г. с първия си магазин в град Видин. Към 16.02.2021 г. филиалната мрежа се състои от 90 магазина в 28 града в страната, а служителите на компанията са над 800. Асортиментът на dm обхваща над 14 000 артикула – изключително голям брой козметични продукти, парфюмерия, стоки за дома, храна за домашни любимци, бебешки продукти и много други. Многообразният асортимент е допълнен и от 30 собствени марки на dm, като най-популярни между тях са: Balea, babylove, alverde, DONTODENT, Denkmit, Profissimo и dmBio, като продуктите на три от тях не се предлагат в dm България.

Целта на dm е да изгражда компания, отговаряща на потребностите на клиента, да е надежден и коректен партньор, да предлага на служителите си възможности за развитие. Затова dm поставя човека в центъра на своята дейност – като клиент, служител или партньор. „Тук съм човек, тук пазарувам“.