Главна навигацияНавигация по категорииОсновно съдържание

dm България с награда и първо място в категория „Международен ритейлър“ 

dm България с награда и първо място в категория „Международен ритейлър“

PROGRESSIVE награди

На 6 октомври 2020 dm България получи най-голямата награда на списание PROGRESSIVE – първо място в категория „Международен ритейлър“. Победителите във всяка категория се определят чрез онлайн гласуване, изпратено до 11 хил. средни и топ мениджъри от бързооборотния сектор и свързаните с него бизнеси, като никой няма право да гласува за собствената си фирма.

За наградите PROGRESSIVE

PROGRESSIVE AWARDS имат за цел да отличат успешните компании и брандове от бързооборотния бранш, които задават тенденции и допринасят година след година за развитието на индустрията и пазара, както и играят важна роля за развитието на партньорството между търговците и доставчиците. 

В продължение на 11 години наградите отразяват гласа на българската бизнес общност за търговия с бързооборотни стоки. Да подпомагат развитието на добрите взаимоотношения между търговците на дребно и доставчиците е ролята, която поемат от старта на първото издание на списание PROGRESSIVE, което сега добавя още една положителна инициатива към своята дейност – да награждава най-добрите в бранша.

За dm drogeriemarkt и dm България

dm drogeriemarkt принадлежи към най-големите вериги дрогерии в Централна и Източна Европа. Първият магазин е отворен през 1973 г. в Карлсруе, Германия, а първият филиал в Австрия – през 1976 г. в град Линц. Централата на групата се намира в Залцбург, Австрия. Днес dm е представен в 13 страни в Европа.   

dm България се присъединява към групата на 29 януари 2009 г. с първия си магазин за дрогерийни стоки в град Видин. Към днешна дата филиалната мрежа се състои от 87 магазина в 28 града в страната, а служителите на компанията са над 800. Асортиментът на dm обхваща над 14 000 дрогерийни стоки като изключително голям брой козметични продукти, парфюмерия, стоки за дома, храна за домашни любимци, бебешки продукти и много други. Многообразният асортимент е допълнен и от 27 собствени марки на dm, като най-популярни между тях са: Balea, babylove, alverde, Dontodent, Denkmit, Profissimo и dmBio. В магазините за дрогерийни стоки на dm България не се предлагат лекарствени продукти и медицински изделия.  

Целта на dm е да изгражда компания, отговаряща на потребностите на клиента, да е надежден и коректен партньор, да предлага на служителите си възможности за развитие. Затова dm поставя човека в центъра на своята дейност – като клиент, служител или партньор. „Тук съм човек, тук пазарувам“.