Дигитална бележка в Моят dm-App: практичнo и полезнo за околната среда
Как да получите дигиталнa бележка
Вече можете да получавате дигиталнa бележка, когато пазарувате в dm магазин: Сканирайте клиентския си номер от Моят dm-App на каса преди или по време на плащане. След това дигиталнaта бележка ще бъде видима във Вашия акаунт в раздел „Моите покупки”.
Изтеглете Моят dm-App
Стъпка 1
Изтеглете Моят dm-App на смартфона си и се регистрирайте или влезте в приложението със съществуващия си акаунт.
Стъпка 2
В dm магазина: Сканирайте клиентския си номер от приложението на каса преди или по време на плащане.
Стъпка 3
За да имате по-добър преглед на Вашата покупка, след плащането ще получите дигитална бележка в приложението Моят dm. Можете да откриете своите дигитални бележки в клиентския си профил в раздел „Моите покупки”.
Въпроси и отговори
Какво е дигитална бележка и къде мога да я открия?
Какво е дигитална бележка и къде мога да я открия?
Дигиталната бележка е цифрова бележка, която е видима във Вашия акаунт в раздел „Моите покупки“. За да получавате дигитални бележки, е нужно да сканирате клиентския си номер от Моят dm-App на каса всеки път, когато правите покупка в dm магазин на територията на страната. Дигиталната бележка включва информация за вида и количеството на закупените стоки, информация за използваните талони за отстъпки или други приложени отстъпки, цената на всяка една от закупените стоки, както и общата заплатена сума за всички закупени стоки.
Дигиталната бележка не е касова бележка/фискален бон съгласно данъчните и счетоводните закони в България и не замества касовата бележка/фискалния бон или фактурата. При покупка в dm магазин задължително ще Ви бъде издадена касова бележка/фискален бон за покупката.
Мога ли да върна или да направя рекламация на закупена стока с дигиталната бележка?
Мога ли да върна или да направя рекламация на закупена стока с дигиталната бележка?
Да, можете да използвате дигиталната бележка при връщане на стоки, закупени от dm магазин, като вместо касова бележка, покажете на каса в магазина, в който връщате стоката, дигиталната бележка, налична в раздел „Моите покупки“ в приложението Моят dm.
Може да използвате дигиталната бележка и при рекламация на стоки в dm магазин или на нашия адрес на управление. При рекламация по някой от посочените начини може да покажете дигиталната бележка за рекламираните стоки, налична в раздел „Моите покупки“ в Моят dm-App, като доказателство, че стоките са закупени от dm магазин.
Моля да имате предвид, че при рекламация на стоки, които подлежат на ремонт или замяна, по искане на оторизираните сервизи, за да бъде разгледана Вашата рекламация, от Вас може да бъде изискано да представите издадената при покупката касова бележка/фискален бон. Затова Ви съветваме да пазите касовите бележки/фискалните бонове, които са Ви издадени при покупката на стоки от dm магазини.
Моля да имате предвид също така, че при връщане на стоки или подаване на рекламация не приемаме сканирани с телефон или с друго устройство дигитални бележки, както и снимки или разпечатани на хартия дигитални бележки.
Мога ли да получа дигитална бележка без Моят dm-App?
Мога ли да получа дигитална бележка без Моят dm-App?
Можете да получите дигитална бележка само ако сканирате клиентския си номер (QR код) от приложението на каса. Това е единственият начин, по който можем да свържем Вашата покупка с дигитална бележка и да я съхраним във Вашият акаунт. Следователно създаването на дигитална бележка е възможно само с приложението Моят dm.
Мога ли да дигитализирам хартиена касова бележка в последствие?
Мога ли да дигитализирам хартиена касова бележка в последствие?
Можете да получите дигитална бележка само ако клиентският Ви номер е сканиран на каса при пазаруване в dm магазин. Понастоящем не е възможно да се създаде дигитална бележка в последствие.
Защо не съм получил дигитална бележка, въпреки че съм сканирал клиентския си номер от приложението на каса?
Защо не съм получил дигитална бележка, въпреки че съм сканирал клиентския си номер от приложението на каса?
Уверете се, че използвате най-новата версия на Моят dm-App. Моля, извършете актуализация, ако е необходимо. Важно е също така да се сканира оригиналният клиентски номер (QR код), а не екранна снимка на QR кода.
Мога ли да получа само дигитална бележка без допълнително да бъде разпечатана?
Мога ли да получа само дигитална бележка без допълнително да бъде разпечатана?
За съжаление, на този етап не е възможно да получите само дигитална бележка. За момента Ви предоставяме както дигитална бележка, така и хартиен касов бон.