Главна навигацияНавигация по категорииОсновно съдържание

Откриваме 2 нови магазина в гр.Сливен и гр.Разлог!

Откриваме 2 нови магазина в гр.Сливен и гр.Разлог!

Заповядайте в новооткритите магазини с адрес Ритейл парк Сливен и Ритейл Парк Разлог!

Само на 03.11.2022 г. всеки клиент, пазарувал на стойност над 25 лв. в новия dm магазин в гр. Сливен, Ритейл Парк Сливен, бул. "Георги Данчев" 26, ще получи на каса 15% отстъпка на цялата покупка. Подарък удобна чанта за пазаруване за многократна употреба очаква всеки при направена покупка над 20 лв. на 03.11. и 04.11.2022 и брандирани с dm лого подаръци при покупка над 50 лв. на 03.11. и 04.11.2022. Всички описани подаръци се раздават до изчерпване на наличностите им. Всеки, който пазарува в дните 05.11. и 06.11.2022 г. над 30 лв., може да регистрира касовия си бон онлайн и да участва в томбола, като може да спечели една от три големи награди! Печелившите участници от томболата са: Ралица Диянова Градинарова, Радост Веселинова Николова - Салимова и Дамяна Илиева Иванова.

Заповядайте в новия dm магазин в гр.Сливен

Край на списъка

Само на 03.11.2022 г. всеки клиент, пазарувал на стойност над 25 лв. в новия dm магазин в гр. Разлог, Ритейл Парк Разлог, ул. "Гоце Делчев" 53 Б, ще получи на каса 15% отстъпка на цялата покупка. Подарък удобна чанта за пазаруване за многократна употреба очаква всеки при направена покупка над 20 лв. на 03.11.2022 и брандирани с dm лого подаръци при покупка над 50 лв. на 03.11.2022. Всички описани подаръци се раздават до изчерпване на наличностите им. На 03.11.2022 г. клиентите ще могат да дегустират и вкусните био продукти на dm марката dmBio.

Заповядайте в новия dm магазин в гр.Разлог

Край на списъка

Специализиран магазин за дрогерийни стоки 

С откриването на двата нови магазина в гр. Сливен и гр. Разлог, клиентите на dm България ще могат още по-удобно да пазаруват дрогерийни стоки. „Дрогерийни“ са продукти за лична хигиена, козметика, за бебето, за домашните любимци, за почистване на дома, за здравословен начин на живот като био храни, натурална козметика, хранителни добавки и други.

Специализираните магазини на dm присъстват от 13 години в България и са предпочитани за пазаруване на дрогерийни стоки. Причина за това е разнообразието от над 14 000 стоки, като в това число влизат и над 1 000 био и натурални продукти. Част от портфолиото са и собствените марки на dm като Balea, Denkmit, alverde и други, които са достъпни единствено в онлайн и магазините на dm и предлагат отлично съотношение качество-цена. 

Био храни и натурална козметика 

В dm магазините и онлайн клиентите ще могат да открият и разнообразие от продукти, които са както от собствените марки на компанията, така и от най-реномираните европейски производители. Развитието на тези линии е в отговор на все по-голямото търсене от страна на клиентите, които искат да живеят по-здравословно и търсят храни и натурална козметика с доказан биологичен произход.

За dm drogerie markt и dm България 

dm drogerie markt принадлежи към най-големите вериги дрогерии в Централна и Източна Европа. Първият магазин е отворен през 1973 г. в Карлсруе, Германия, а първият такъв в Австрия – през 1976 г. в град Линц. Централата на групата се намира в Залцбург, Австрия. Днес марката dm е представена в 13 страни в Европа.

dm България се присъединява към групата на 29 януари 2009 г. с първия си магазин в град Видин. Към днешна дата филиалната мрежа се състои от 99 магазина в 34 града в страната, а служителите на компанията са над 800. Асортиментът на dm обхваща над 14 000 артикула – изключително голям брой козметични продукти, парфюмерия, стоки за дома, храна за домашни любимци, бебешки продукти и много други. Многообразният асортимент е допълнен и от 30 собствени марки на dm, като най-популярни между тях са: Balea, babylove, alverde, DONTODENT, Denkmit, Profissimo и dmBio, като продуктите на три от тях не се предлагат в dm България.

Целта на dm е да изгражда компания, отговаряща на потребностите на клиента, да е надежден и коректен партньор, да предлага на служителите си възможности за развитие. Затова dm поставя човека в центъра на своята дейност – като клиент, служител или партньор. „Тук съм човек, тук пазарувам“.