Kак да пестим природни ресурси лесно в домашни условия с продуктите на P&G
Компанията се стреми да отговори на търсенето на потребителите на продукти, които да улесняват воденето на по-устойчив начин на живот.

P&G е компания, която от дълги години полага усилия и работи в посока да използва своя глас, мащаб, иновативност и експертиза, за да помага на хората да придобият малко по-природосъобразни навици вкъщи, защото грижата за планетата започва с малките промени у дома. Като част от усилията да се грижи за околната среда, P&G продължава партньорството си с фондация „Детски книги“ и инициативата „Заедно засаждаме въздух за нашите деца“, която прави по-зелени дворовете в българските училища.
В последната 1 година резултатът от партньорството е 8 по-зелени училищни двора в България и дарени над 800 книги с екологична насоченост на училищата, участвали в кампанията. През 2024 г. в още три училища в градовете София, Пловдив и Перник ще бъдат оформени зелени площи и кътове за четене на открито.
В глобален мащаб, P&G цели да продължи да намалява въздействието на дейността си върху околната среда, изпълнявайки и надминавайки целите си до 2030 година да постигнат нулев въглероден отпечатък, 100% рециклируеми или преизползваеми опаковки, както и намаляване на използването на чиста пластмаса на половина.
Според проучване на Прагматика за P&G от февруари 2024 г. хората в България считат за най-сериозни глобални проблеми замърсяването на водите и липсата на чиста вода, пластмасовите отпадъци за еднократна употреба, изчезването на растителни и животински видове.
95% от българите осъзнават, че трябва да правят повече, за да защитят околната среда за своите деца и бъдещите поколения, а за 92% от запитаните положителното въздействие би дошло в следствие на малките ежедневни действия, които предприемат у дома.
Промяната в поведението на потребителите зависи силно и от продуктите, които хората използват на ежедневна база. Като цяло, качествените продукти се считат за по-природосъобразни заради използването на по-малко вода, по-малко от продукта, по-малко енергия.
89% от българите са готови да променят начина си на живот, за да помогнат за опазването/пестенето на природните ресурси, но само 19% наистина са направили сериозни промени през последната година.
В контекста на нуждата от продукти, които да улесняват воденето на по-устойчив начин на живот, P&G се стреми да отговори на търсенето, като подобрява продуктите на марките в портфолиото си.
А как да пестите лесно природни ресурси в домашни условия, прочетете в следващите редове.
1. Пестене на енергия при пране
Пускането на пералня е задължение, което присъства във всяко домакинство. Замисляли ли сте се, че можете много лесно да пестите енергия, докато пералнята работи? Голяма част от консумацията на енергия от пералната машина е в резултат на затоплянето на водата. За да намалим консумацията на енергия можем да превключим на кратък цикъл със студена вода. С капсулите на Ariel може да преминете към кратък цикъл на пране със студена вода и да получите същото безупречно чисто пране.

2. Все така искрящи от чистота съдове при кратък цикъл на миялната машина
Миялната машина е уред, който присъства във все повече домакинства. Повечето потребители смятат, че, за да бъдат добре измити съдовете, трябва да се използва повече вода, препарат и енергия. Всъщност не. С капсулите на Fairy Platinum Plus преминавате отново към кратък цикъл и получавате невероятна чистота.
3. Грижа за косата без отмиване
Къпането на жената срещу къпането на мъжа – вечният спор кой прекарва повече време в банята, кой използва повече продукти и най-вече вода. Разбира се, дамите имат по-дълги коси и в грижата за тях използват повече и по-разнообразни продукти. Вече не е необходимо, да взимате душ с толкова много вода, за да бъде косата чиста и здрава. С Pantene Miracle Serum Repair & Protect подхранвате косъма без да се налага да отмивате продукта.
4. Гладко бръснене с по-малко отпадъци
Господата също могат да бъдат спокойни, че вече има самобръсначка, която им позволява да заменят тази за еднократна употреба и така да генерират по-малко отпадъци. Със системните самобръсначки на Gillette използвате дръжката многократно.
Всеки може да бъде част от промяната като промени навиците в ежедневието си - грижата за планетата започва от нас самите, с малките промени вкъщи. Чрез своите брандове Ariel, Fairy, Pantene, Gilette, Lenor , Pampers, Venus, Head & Shoulders, Oral-B, Old Spice, Swiffer и Mr. Proper, P&G помага с продукти, които улесняват устойчивия избор без да се налага компромис с ефективността. „Качество, с което пестиш“ е новият слоган, с който P&G разгръща комуникацията в кампанията „Да опазим нашата планета“ и дава гаранция за качество и устойчивост на продуктите си.
- Марка: FAIRY; Име на продукта: Таблетки за съдомиялна Platinum Lemon, 66 бр.; Цена: 35,90 лв.; Основна цена: 0,983 kg (36,52 лв. за 1 kg); 5 от 5 звезди при 12 оценки; Наличност: Статус червен Не е налично за доставка, Статус сив Изберете dm магазин18,36 €35,90 лв.0,983 kg (18,67 € за 1 kg)0,983 kg (36,52 лв. за 1 kg)Не е налично за доставка
- Марка: PANTENE PRO-V; Име на продукта: Балсам за коса Miracle Repair & Protect, 200 ml; Цена: 7,99 лв.; Основна цена: 0,2 L (39,95 лв. за 1 L); 5 от 5 звезди при 3 оценки; Наличност: Статус червен Не е налично за доставка, Статус сив Изберете dm магазин4,09 €7,99 лв.0,2 L (20,43 € за 1 L)0,2 L (39,95 лв. за 1 L)Не е налично за доставка
Край на списъка