Сподели и разпечатай

color #000000
color #000000

Награда "Златно сърце 2018" за кампания "Слънчевите деца 2018"

На 4 декември 2018 г. в хотел Хилтън се проведе 5-то издание на
Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „ЗЛАТНО СЪРЦЕ”
, организирани от списание и клуб BUSINESS LADY и списание BULGARIA BUSINESS REVIEW. Инициативата цели да възнагради морално усилията и даде публичност на компании и институции, иницииращи и подкрепящи социални и общественополезни каузи и даващи своя принос към обществото, в което всички живеем и работим. Наградите на списание Business Lady са продължение на основната цел на изданието - да споделя успешни бизнес практики, да бъде трибуна за различни професионални успехи, лични качества и достижения. Тазгодишният акцент на наградите са кампании и инициативи, насочени към децата, семействата, подрастващи и млади хора, тяхното обучение и професионално развитие в България в една здравословна и нормална среда, в която да живеят и да се развиват.

dm България получи отличие в категория "Информационни кампании за превенция и устойчивост" с кампанията си "Слънчевите деца 2018".
 


 

За шеста поредна година в края на пролетта и началото на лятото на 2018г. dm България проведе образователната кампания „Слънчевите деца”. Тя цели да запознае широката общественост и в частност педагозите и родителите, с вредата върху нежната детска кожа от прекаленото излагане на слънце, както и с ползите от превантивната грижата за кожата.
 

Тази година dm България осигури в рамките на кампанията общо на 15 детски градини от цялата страна по една брандирана шатра.
Допълнително в рамките на тази социална кампания, dm България стартира и дарителска акция във всички свои магазини в цялата страна. При покупка на слънцезащитни продукти от dm марката SUNDANCE в периода от 01.05. до 31.08.2018г. 0,10 лв. от стойността на продукта отидоха в полза на дейността на фондация "Живот със Синдром на Даун"