1973 – Гьотц Вернер отваря първия dm филиал в Германия и развива една от първите концепции за дрогериен магазин.

1976 – dm в Австрия

Гюнтер Бауер отваря първия dm филиал в Линц. Така започна историята на dm в Австрия.

1978 – dm се разраства светкавично

dm вече е със 100 филиала.

1982 – dm философия

Философията и основните принципи на предприятието са развити съвместно с dm Германия. Човекът, независимо дали е служител или клиент, е най-важен и винаги е на първо място.

1984 – Бъдеще и надежда

dm започва да провежда собствени обучения за ръководители на дрогерии. Предприятието е отличавано многократно за това.

1984 – Технически монарх

dm Австрия е първото търговско предприятие в този бранш, което въвежда сканиращи устройства на касите във филиалите.

1986 – Био тенденции

dm Австрия е първото търговско предприятие, което включва в своя асортимент био продуктите на Alnatura.

1987 – Предложенията се увеличават

dm Австрия стартира с единствените по рода си услуги: dm Козметично студио и dm Здравословна пауза. dm Фризьорско студио е открито в началото на 90-те години.

1989 – Козметични стоки за Австрия

dm вече разполага със склад, от където dm филиалите получават директно продуктите си.

1992 – Новости на изток

dm отваря първите филиали в Република Чехия, Унгария, Словения, Словакия и Хърватска.

1994 – Трайно ниски цени

dm въвежда трайно ниска цена и гарантира, че няма да променя цената на избрани продукти в рамките на четири месеца.  

1995 – Гарантирани услуги

dm въвежда т.нар. Клиентски привилегии – гаранция за връщане или замяна на продукт и др.

1995 – Собствени марки

dm въвежда първите си собствени марки – натурална козметика alverde, babylove, Balea и paradies.

1999 – Постоянен растеж

dm филиал №1000 отваря врати във Виена.

2001 – 25 години dm Австрия

По случай рождения си ден dm Австрия подкрепя различни проекти, които подобряват начина на живот в общините в цяла Австрия.

2002 – Здрави и активни

dm е главен спонсор на dm маратона във Виена, както и на други спортни мероприятия. По този начин мотивира хората за активен и здравословен живот. По-късно dm поема и други спортни ангажименти и става официален спонсор на австрийския клуб по тенис.

2002 – За най-малките

dm babybonus програмата помага на младите родители с информация, съвети и атрактивни бебешки продукти.

2002 – s.he е най-доброто

Специално за младите клиенти dm въвежда собствената марка s.he stylezone: модерна козметика и аксесоари на достъпни цени.

2003 – active beauty

С въвеждането на програмата active beauty dm предлага на своите клиенти различни услуги. Клиентите мога да събират active beauty точки и срещу тях получават различни подаръци. Излиза и първият брой на списанието active beauty.

2004 – Експанзията продължава

dm Австрия продължава с експанзията в югоизточна Европа със Сърбия, Босна и Херцеговина, Румъния и България. 

2006 – Повече от живота

С инициативата „Повече от живота” dm осъществява 60 проекта в цяла Австрия, свързани с поощряване в областта на здравеопазването. Над 330 000 участника в инициативата са вдъхновени за един по-здравословен и активен живот.

2006 – Нов централен офис

В Залцбург е отворен новият централен офис за целия dm концерн.

2009 – Слънчевите деца на dm

Съвместно с Байерсдорф, PMU и Министерството на здравеопазването dm предоставя на деца, родители и педагози полезна информация за слънцезащитни средства.

2010 – Човечност

dm подпомага семейства, които са в тежко социално положение като дарява един милион бебешки пелени. Инициативата се провежда в Австрия съвместно с Caritas.

2010 – Екологично устойчиви

dm Австрия става член на WWF Climate Group и се задължава да намали в рамките на следващите две години своите СО2-емисии с най-малко 15%.

2010 – dm във Facebook

Само в рамките на една година феновете на dm Австрия във Facebook са над 60 000. Те се информират ежедневно за новостите от света на dm и се забавляват с различни игри и промоции с продукти.

2011 – Все повече и повече

По случай своя 35 рожден ден dm подарява на своите служители допълнителен ден отпуск.