Сподели и разпечатай

color #000000
color #000000

Какъв старт е нужен за завладяване на пазар по време на криза?

Интервю на Андрей Петров, председател на Борда на управителите на dm България, пред Бизнес среща, Bloomberg TV, 22.01.2019
 

Когато преди 10 години dm стъпва в България, веригата се измерва със седмината, пристигнали с лаптопите и телефоните си с полет от Австрия. Решението на концерна да стъпи на българския пазар е било взето преди икономическата криза, но самата организация се е случила вече по време на кризата, през 2008 година. Създаването на българския екип на компанията е процес, ръководен от dm Австрия, както и първият проект на фирмата, представена в 13 държави, подпомаган изцяло от компанията - майка. До този момент всяка държава, в която стъпва компанията, е била съпортвана от съседна държава, а в случая с България се тества "директно настойничество", разказа Андрей Петров, председател на Борда на управителите на dm България, в предаването "Бизнес среща" с водещ Таня Кръстева.
 

Андрей Петров е председател на Борда на управителите на dm България. Той е част от компанията още от нейното създаване през 2008 г. Отговаря за ресор "Експанзия" и е един от ръководителите на отдел "Продажби". Петров е завършил магистратура по бизнес администрация и инженеринг във Висшето училище по техника и икономика в Берлин.
 

Как успява да се наложи на нашия пазар компанията и какво е по-различното в начина й на действие - гледайте видео материала тук>>