Сподели и разпечатай

color #000000
color #000000

Каква беше 2018 за dm България и какви са плановете ѝ за развитие в страната.

За финансовата 2018 година, която приключи на 30.09., dm България отчете над 132 милиона лева оборот.

 

Това е 19% повече спрямо предходната година. Финансовите си резултати и плановете си за развитие компанията представи по време на среща с медиите в София.

Каква беше 2018 за веригата, какво се промени от стъпването ѝ в България до момента и какво предстои? В интервю за ECONOMY.bg Андрей Петров, председател на Борда на управителите, дава отговор на тези въпроси и разказва за основните постижения на dm в България за изминалата финансова година, както и за плановете на компанията за бъдещо развитие в страната.

Вижте интервюто с Андрей Петров тук:

Част 1   

Част 2   

Част 3